niedziela, 22 stycznia 2012

Dream

Jako, ze pogoda ostatnio płata nam figle to nie sprzyja to moim poczynaniom co do tych ferii..Został jeszcze tydzień,a  ja nie zrealizowałam chociaż połowy tego co mialam w planach ;/ Jest to bardzo frustrujące, bardzo. Postanowiłam zrobić sobie małą przerwę, tak do marca, może kwietnia, zobaczymy. Muszę poszukać nowych inspiracji, nauczyć sie inaczej na wszystko patrzeć i postrzegać świat, zmotywaowac się do działania i wrócić do Was z masą nowych świeżych pomysłów. NIe jest to proste, zwłaszcza jak się jest leniem i jednoczesnie chce zrobić sie mnóstwo rzeczy na raz.. Any way, spróbuję ogarnąć trochę moje zycie i będzie dobrze :)

A zakochałam się ostatnio w polskiej piosenkarce i jej jazzowo-popowych piosenkach, co jest dziwne jako, ze nie przepadam za polską muzyka .
Iza Lach - Nic więcej  <3








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz